SETMANA DEL 3 DE NOVEMBRE
Fase d'execució i avaluació
L'objectiu d'aquesta setmana eren dos:
A matemàtiques: finalitzar les activitats de la setmana passada i adquirir els aprenentatges propis.
A Català: posar-nos al dia amb la lectura i comprensió dels fascicle.
Assistència general: 17 assistències de 24. Quatre absències, dos expulsions, i l'Alumne M que segueix sense voler participar.
Durant l'execució de les activitats resulta rellevant:
En el grup A no hi han problemes per a la realització de l'activitat de comprensió lectora en silenci i individualment, així no es distorsiona l'aula amb la lectura. Però en el grup C és necessàri aturar el funcionament normal del grup, ja que es mostra poca motivació per a la realització de l'activitat i conductes poc apropiades. Davant de la situació es replanteja l'activitat direccionant-la col·laborativament, cada membre llegeix un paràgraf i es contesten les preguntes en el petit grup que ha assistit a classe.
Referent a l'assignatura de matemàtiques, es possible acabar les activitats de la setmana passada i es proposen petits exercicis per reforçar els conceptes treballats a aquelles alumnes que mostren unes capacitats propicies.
Assistència general: 17 assistències de 24. Quatre absències, dos expulsions, i l'Alumne M que segueix sense voler participar.
Durant l'execució de les activitats resulta rellevant:
En el grup A no hi han problemes per a la realització de l'activitat de comprensió lectora en silenci i individualment, així no es distorsiona l'aula amb la lectura. Però en el grup C és necessàri aturar el funcionament normal del grup, ja que es mostra poca motivació per a la realització de l'activitat i conductes poc apropiades. Davant de la situació es replanteja l'activitat direccionant-la col·laborativament, cada membre llegeix un paràgraf i es contesten les preguntes en el petit grup que ha assistit a classe.
Referent a l'assignatura de matemàtiques, es possible acabar les activitats de la setmana passada i es proposen petits exercicis per reforçar els conceptes treballats a aquelles alumnes que mostren unes capacitats propicies.
Projectes
Aquesta setmana, el dilluns no vaig assistir amb prèvi avis i acord abans d'iniciar la meva col·laboració.
Al assistir el dimecres els alumnes havien treballat per sota de les seves possibilitats, així que amb col·laboració amb la professora vam motivar als alumnes per a elaborar les activitats de manera més fluïda i constant. Tot i així, ja que les capacitats no són les mateixes que les de la resta del grup classe es facilita el desenvolupament i seguiment de totes les activitats eliminant aspectes a treballar en cada sessió, és a dir, acortant les activitats per tal de poder desenvolupar-les acord amb la seva ZDP. Tot i que no es resolguin en la seva totalitat, sí aquells aspectes més importants i rellevants per a l'assoliment de les competències bàsiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada