SETMANA DEL 24 DE NOVEMBRE
Fase d'execució i avaluació sumativa
Els exàmens es duen a terme sense incident, a aquelles alumnes que no han vingut els hi deixo fer el següent dia de classe. Sols un dels alumnes deixa l'examen mig en blanc, l'alumne P, tot i motivar-lo la seva posició es totalment tancada i no permet deixar-se ajudar. L'examen ha estat plantejada com una activitat final, on si ha calgut també han tingut el meu suport, és significatiu que totes les alumnes amb predisposició i que han anat elaborant l'avaluació continua han aprovat.
L'avaluació dels grups ha estat força satisfactòria en termes generals. Aquelles alumnes que han tingut una constància a nivell de treball i actitudinal han aprovat sense excepció, no sols l'examen sinó l'avaluació continuada. En tots els grups l'avaluació que he proposat s'ha respectat, aquesta consta de:
40% Auto registre d'actituds
40% Dossier (recull d'activitats)
20% Activitat Final
Es fonamental que es respecti el ritme d'aprenentatge de totes les alumnes, en el cas que aqui m'ocupa com que totes elles tenen PI i han gaudit d'una adaptació curricular han pogut anar assolint els diferents aprenentatges, que en molts casos no han sigut els mateixos per a tot el petit grup de PI, ja que cadascuna s'identifica amb una ZDP propia, la qual ha de ser el punt de partida per a l'aprenentatge.
A les alumnes que han aprovat se les facilita, a aquelles que quasi han aprovat però els ha faltat assistir a classe per poder fer les activitats, i les faltes són injustificades, se les anima a tenir un xic més de constància, tot recordant que són totalment capaces d'aconseguir-ho sols cal que hi posin un xic més d'empenta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada